0
Кіл-ть у кошику на суму: 0 грн.
Подивитися кошик
 
UA
 
 
Каталог
 
 
Пошук за номером:

 


Умови гарантії та повернення


Гарантії
Повернення.
Спеціальні умови гарнтії.
Закон про захист прав споживачів.
Зразок заяви на повернення товару.
Зразок заяви на повернення коштів.

 

 

        Усі товари (запчастини, оливи то що), представлені в інтернет магазині teman.com.ua, завозяться офіційно або безпосередньо від основних українських дистриб'юторів, на них поширюється гарантія виробника (при дотриманні вимог по установці і експлуатації товару).
 
 
 
1. Гарантійні зобов'язання не поширюються на електрообладнання, витратні запасні частини і матеріали (масла, фільтри, технічні рідини, автокосметика, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники і т.п.). Даний вид товару перевіряється на його цілісність і працездатність в момент отримання.
2. На групи товарів, які не вказані в п.1 і в розділі «Спеціальні УМОВИ», поширюється стандартний термін гарантії, і мінімум становить 30 календарних днів.
3. Товар, який має візуальні дефекти або неналежної якості обумовлені процесом виробництва або зберігання може бути замінений на аналогічний, або відшкодована його вартість протягом 14 днів після покупки
4. Повернення запчастин через їх дефекту, і він уже встановлювався на автомобіль, Вам необхідно надати:
-Довідку і висновок сервісної станції про проведення робіт по установці даного товару на автомобіль клієнта і його непридатності;
-копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;
-копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт по установці цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля;
- копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
- документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.
5. Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо має місце:
- нормальний і природний для певного терміну експлуатації знос деталі;
- пошкодження деталі в результаті ДТП, неписьменною її установки або недбалої експлуатації, або будь-яке інше механічне пошкодження;
- несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторного масла не передбачених виробником автомобіля чи інших технічно несумісних / непередбачених деталей;
- пошкодження (особливо деталей підвіски і рульового управління), що виникли через неакуратне водіння на нерівностях дороги або внаслідок істотних дефектів дорожнього покриття;
- установка деталі клієнтом самостійно або на СТО не має сертифікату на проведення даного виду робіт;
Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку, і прийняття рішення, просимо Вас надіслати письмове звернення до відділу продажів teman.com.ua. Детально викласти проблему з товаром. Ваша претензія буде розглянута в найкоротші терміни з моменту її отримання. Ми постараємося знайти оптимальне для Вас рішення.
 
 
 6. Повернення з інших причин можливий при повній справності товару і за умови, що він не встановлювався на автомобіль. Такий товар може бути повернутий Вами або замінений протягом 14 днів з наступних причин:
- помилка менеджера при підборі товару;
- різночитання технічної документації;
- помилка складу при відборі Вашого товару;


7. Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням. Продавець не здійснює виїзд до Покупця при поверненні товару.
 Вимоги до поверненню товару:
- товар приймається до повернення тільки в початковій упаковці, в якій він був відпущений клієнту, не залежно від причини повернення;
- Категорично не допускається наклейка скотча, не повинна містити будь-які написи і / або бути пошкодженої (розтин упаковки в призначеному місці не є її пошкодженням), а також мати будь-які зміни призводять до втрати первісного товарного вигляду і упаковки!
8. Умови необгрунтованого повернення (за винятком шлюбу):
якщо з моменту продажу пройшло не більше 14 днів, товар може бути прийнятий від покупця з поверненням 100% вартості деталі; (Дата придбання вважається дата отримання товару в офісі або дата відправлення товару перевізником, відображена в накладній).


 
 
1. Повернення і обмін товару належної якості
Ви можете відмовитися від замовленого товару в будь-який час до його одержання, а після отримання - протягом 7 днів.
Повернення товару належної якості можливий у випадку, якщо збережено його товарний вигляд (упаковка, пломби, ярлики), споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару (накладна, товарний або касовий чек). Для повернення товару також необхідний документ, що засвідчує особу.
При поверненні товару належної якості, teman.com.ua поверне його вартість не пізніше ніж через 10 днів з моменту отримання товару та Вашого письмового заяви, однак в межах зазначеного терміну ми маємо право провести експертизу товару з метою визначити його якість і збереження споживчих властивостей.
Ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, не рахуючи дня покупки, в разі, якщо товар не підійшов Вам за споживчими властивостями (не відповідає заявленим параметрам, не підходить для Вашого автомобіля), або комплектації.
Обміну не підлягають товари належної якості, що мають індивідуально-певні властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно купують його покупцем (підібрані самостійно і привезені під замовлення).
Якщо на момент Вашого звернення щодо обміну товару, аналогічний товар відсутній у продажу teman.com.ua, Ви можете відмовитися від товару і вимагати повернення його вартості.
Увага! При відмові від товару, в разі якщо він є частиною комплекту, повернення може здійснюватися тільки повним комплектом.
 
2. Претензії по товару неналежної якості
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей.
Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті. Незначна відмінність елементів дизайну, оформлення, кольору, матеріалу виготовлення від заявлених на сайті не є підтвердженням несправності, або дисфункції товару.
Зовнішній вигляд і комплектність товару, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені одержувачем в момент отримання товару. При отриманні товару, Ви ставите свій підпис в товарному чеку і / або квитанції про доставку, в графі: «Замовлення прийняв, комплектність повна, послуги з доставки надані, претензій до кількості і зовнішнім виглядом товару не маю. З умовами повернення товару ознайомлений ». Після отримання замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються.
Якщо Вам було передано товар неналежної якості, і воно не було заздалегідь обумовлено продавцем, Ви маєте право скористатися положеннями Закону про захист прав споживачів.
У зв'язку з особливостями дистанційного способу продажу, заміна товару може бути виконана тільки за допомогою повернення товару неналежної якості та оформлення нового замовлення на аналогічний товар.
Ви маєте право відмовитися від виконання договору купівлі-продажу, повернути товар неналежної якості і зажадати повернення сплаченої за товар грошової суми.
Будь-які з перерахованих вимог повинні бути пред'явлені Вами в письмовій формі за допомогою заповнення заяви
 
 
3. Повернення товару
Для повернення товару, а також в разі пред'явлення претензій до якості товару буде необхідно зробити наведене необхідні умови повернення товару:
- написати заяву на повернення товару
- додати копію товарного чека, накладної.
У разі повернення товару належної якості, передати товар в упаковці і повної комплектації, з усіма комплектуючими і повним комплектом приладдя, вказані у технічній документації (технічний паспорт або замінюючий його документ). Товар не повинен мати механічних дефектів
У разі повернення товару неналежної якості, крім документів, перелічених вище, необхідно надати:
- довідку і висновок сервісної станції про проведення робіт по установці даного товару на автомобіль клієнта і його непридатності;
- копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;
- копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт по установці цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля;
- копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
- документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.
Згідно із законодавством, продавець відповідає за недоліки товару, на який не встановлено гарантійний строк, якщо покупець доведе, що вони виникли до передачі товару покупцеві або з причин, які існували до цього моменту.
У відношенні товару, на який встановлено гарантійний строк, продавець відповідає за недоліки товару, якщо не доведе, що вони виникли після передачі товару покупцеві внаслідок порушення покупцем правил використання, зберігання або транспортування товару, дій третіх осіб або непереборної сили.
Продавець зобов'язаний прийняти товар неналежної якості у покупця і, в разі необхідності, провести перевірку якості товару. Після проведення перевірки, може бути проведено гарантійний ремонт товару з недоліками, що виникли з вини виробника. Якщо проведення ремонту неможливо, то при пред'явленні експертного висновку у встановлені законом терміни ми здійснимо заміну товару з заводським дефектом на товар належної якості, або повернення грошових коштів протягом 10 днів з дня пред'явлення такої вимоги.
Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку, і прийняття рішення, просимо Вам направити письмове звернення до відділу продажів teman.com.ua. Просимо Вас детально викласти проблему з товаром. Ваша претензія буде розглянута протягом 5 робочих днів з моменту отримання.
Клієнтам повертає товар з інших регіонів України (не з Харкова, Богодухова), необхідно відправляти товар на номер складу зазначеного менеджером перевізника і тільки на зазначеного одержувача. Відправляти товар можна тільки після попереднього узгодження з менеджером, а після відправки, обов'язково повідомити номер декларації посилки і номер мобільного телефону клієнта на який оформлявся повертається замовлення або номер замовлення.
При поверненні товару інтернет-магазин teman.com.ua поверне його вартість не пізніше, ніж через 10 днів з моменту отримання товару або проведення експертизи в разі потреби. Повернення грошових коштів здійснюється на зазначені реквізити, або готівкою в офісі.
 
 
4. Повернення грошових коштів
Повернення грошових коштів за товар, що повертається здійснюється тільки після виконання всіх необхідних умов повернення товару:
- заяву на повернення товару
- додати копію товарного чека
- надати документ, що засвідчує особистість
При поверненні товару належної якості teman.com.ua поверне його вартість не пізніше, ніж через 10 днів з моменту отримання товару та Вашого письмового заяви.
Повернення грошових коштів здійснюється способом, яким здійснювалась оплата Товару - поштовим / банківським переказом на зазначені Покупцем реквізити, або готівкою.
Повернення грошей здійснюється тільки на підставі письмової заяви із зазначенням ПІБ та тільки при пред'явленні документа, що посвідчує особу.

 
 
Ознайомитися з офіційною редакцією Закон про захист прав споживачів.

 
 

 СПЕЦІАЛЬНІ УМОВИ НА ОКРЕМІ ГРУПИ ТОВАРІВ.

Датою відліку гарантійного терміну вважати дату монтажу запчастини на автомобіль, або дату
продажу споживачу (для окремих груп товарів, про що зазначено окремо).
На деталі які використовуються в таксі – гарантія 3 міс. чи 5 тис.км пробігу крім тих груп товару для
яких гарантійні зобов’язання не передбачені взагалі
 

Детали подвески и рулевого управления (пружины LESJOFORS, KAYABA, детали подвески LEMFORDER, RTS, CORTECO, SWAG, NIPPARTS):

Одна пружина

Гарантия не предоставляется

Две пружины, детали подвески
Две пружины KAYABA

6 мес. или  10 тис. км. пробега
24 мес. или  70 тис. км. пробега

 

Гарантийные обязательства не распространяются на запчасти:
- установленные без проверки состояния подвески на момент установки
 

Амортизаторы (SACHS, ALKO, KAYABA):


Установлено один амортизатор

Гарантия не предоставляется

 Установлено два амортизатора на ось
Установлено два амортизатора на ось KAYABA

6 мес. или  10 тис. км. пробега
6 мес. или  70 тис. км. пробега

 Установлено два амортизатора на ось + опорные подушки + подшипник + монтажный комплект.

 KAYABA – при установке на авторизированном KYB сервисе либо на фирменных СТО автопроизводителя (для автомобилей той же марки), которые имеют соответствующую сертификацию.

12 мес. или  20 тис. км. пробега

12 мес. или  70 тис. км. пробега

 Установлено четыре амортизатора на автомобиль

12 мес. или  20 тис. км. пробега

Установлено четыре амортизатора на ось + опорные подушки + подшипник + монтажный комплект.

 KAYABA – при установке на авторизированном KYB сервисе либо на фирменных СТО автопроизводителя (для автомобилей той же марки), которые имеют соответствующую сертификацию.

24 мес. или  30 тис. км. пробега

24 мес. или  70 тис. км. пробега

 

На амортизаторы, которые установлены на не сертифицированной станции, или самостоятельно покупателем распространяется гарантия 14 дней с даты продажи (покупки).

Гарантийные обязательства не распространяются на автозапчасти:
- установленные без проверки состояния подвески на момент установки
 

Выхлопные системы (KLARIUS, VECTOR, MTS):


Одна часть выхлопной системы без монтажных материалов

3 мес. или  5 тис. км. пробега

Одна часть выхлопной системы с монтажными материалами

6 мес. или  10 тис. км. пробега

 Вся выхлопная система  система с монтажными материалами

12 мес. или  20 тис. км. пробега

 

Электрооборудование (свечи зажигания и накала NGK, высоковольтные провода CAROL, TESLA, стартеры и генераторы HC PARTS, лямбда-зонды NTK, детали системы зажигания FACET, топливные насосы SIDAT, VDO).

 Стартер, ге­нератор, лямбда-зонд, высоко­вольтные провода, детали системы зажигания, топливные насоси

6 мес. или  10 тис. км. пробега

 Комплект свечей зажигания + высоковольтные  провода

6 мес. или 10 тис. км. пробега

 

Гарантийные обязательства не распространяются на автозапчасти:
- установлены без проверки состояния электрических сетей, реле-регулятора напряжения, катушки зажигания или деталей системы зажигания автомобиля;
- свечи зажигания с признаками нагара.
 

Детали сцепления (SACHS, VALEO, NIPPARTS, LUK):

 Одна деталь сцепления

3 мес. или  5 тис. км. пробега

 Комплект сцепления

6 мес. или  10 тис. км. пробега

 

Гарантийные обязательства не распространяются на детали:
-установленные без проверки других деталей;
-детали с признаками перегрева.
 

Подшипник ступицы и ШРУСы (СORTECO, SKF, FAG, SPIDAN, CIFAM, MAPCO):

 Подшипник ступицы и ШРУСы

6 мес. или  10 тис. км. пробега

 

Гарантийные обязательства не распространяются на детали: 
- установленные без применения деталей с комплекта (сальников, шплинтов, болтов, гаек, пр.)
 

Система охлаждения (термостаты VERNET, водяные насоси SIL, AIRTEX, радиаторы AVA):

 Радиатор, водяной насос, термостат

3 мес. или  5 тис. км. пробега

 Водяной насос + радиатор + XT Antifreeze, SWAG Antifreeze

12 мес. или 20 тис. км. пробега

 

Фильтры масляные, топливные та воздушные (UFI, KNECHT, NIPPARTS, HENGST, CORTECO):

Фильтры масляные, топливные та воздушные и др.

на строк замены, рекомендованный производителем автомобиля

 

Тормозная система (дисковые колодки TEXTAR, ROADHOUSE, BREMBO; барабанные колодки SBS; тормозные диски BREMBO, ROADHOUSE, гидравлика TECNODELTA):

 Гидравлика Tecnodelta

3 мес. или  5 тис. км. пробега

 Тормозные колодки

6 мес. или 15 тис. км. пробега

 Тормозные диски

6 мес. или 15 тис. км. пробега

 

Гарантийные обязательства не распространяются на детали: 
- установленные без проверки состояния тормозной системы;
- на тормозные колодки установленные без замены или проточки тормозных дисков.
 

Ремни ГРМ (CONTITECH, DAYCO) + Ролики (INA):

 

Ремень ГРМ + ролики

на срок замены, рекомендуемый производителем автомобиля или 12 мес.

 

Гарантийные обязательства не распространяются на ремни: 
- установленные без проверки состояния натяжных роликов и шкивов;
 

Аккумуляторы (XT, ТАВ, ВОSСН):

 XT, ТАВ

12 мес.

 ВОSСН

24 мес.*

 

* Гарантия «От производителя»
Условия предоставления гарантии на АКБ ВОSСН смотрите на гарантийном талоне и инструкции по эксплуатации, которая предоставляется с аккумулятором при продаже.

Гарантийные обязательства не распространяются на аккумуляторы: 
- установленные без проверки состояния электрооборудования.
 

Стеклоочистители


Стеклоочистители (всех производителей)

 Гарантия не предоставляется

 

   

Продукция STARLINE:

Вся продукция STARLINE

24 мес.

 

Инструмены FORCE:

Вся продукция FORCE

12 мес.

 
Ссылка:
Ошибка:
Коментар:
Інтернет-магазин автозапчастин ТЕМАН, офіційний продавець KYB, MOTUL, S-Oil, SACHS, Moog, Comma Oil, Repsol в Україні. teman.com.ua недорого купити автозапчастини, масла і автохімію Liqui Molly, Kroon-oil, Total, ELF для легкових і вантажних автомобілів з доставкою по Україні.
пр-т. Героїв Сталінграду 1
м.Харків
61124
Україна
☎: +38 (066) 977 99 47,+38 (097) 055 17 37,+38 (098) 977 99 47,+38 (073) 977 99 47 ✉: [email protected]
Teman
$$$ Україна, м.Харків, пр-т. Героїв Сталінграду 1 +38 (066) 977 99 47,+38 (097) 055 17 37,+38 (098) 977 99 47,+38 (073) 977 99 47